Dreptul de retragere din contract
«Retragerea din contract» se referă la dreptul dvs. legal de a renunța la comanda plasată prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de mai jos:
Returul se poate face în interval de 30 de zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia comenzii, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere. În acest caz, vă rugăm să ne aduceți la cunoștință decizia dvs., trimițând un e-mail la adresa contact@vendi.ro si / sau telefonic, la numarul: 0754 515 060, Departamentul Relații cu Clienții. Pentru derularea procedurii de retur, este obligatorie completarea formularului de retur primit împreună cu produsele. Vă rugăm să vă asigurați ca la completarea acestui formular ne furnizați corect și complet următoarele informații:
(i) Motivul pentru care returnați marfa, în cazul în care doriți să-l înscrieți («Motiv Returnare»);
(ii) Contul IBAN în care urmează să virăm contravaloarea mărfurilor returnate, Banca la care este deschis contul, Nume titular, cont bancar;
(iii) Orice observație relevantă și care are legatură cu returnarea produselor («Observații»);
(iv) Semnatura dvs. și data completării la partea de jos a documentului.
Dorim să vă atenționăm că returnarea produselor către Vendi neînsoțite de formularul de retur completat corect și lizibil, ori necompletarea tuturor informațiilor solicitate, poate atrage după sine întârzieri în timpul de procesare a returului respectiv, respectiv de rambursare a contravalorii produselor.
a) În cazul în care returnați o brichetă, aceasta trebuie ambalată în cutia originală. Dacă obiectul returului este un accesoriu, acesta trebuie însoțit de eticheta originală a producătorului. Dacă articolul pe care îl returnați include și un accesoriu (exemplu: un cuțit ce include o teacă), vă rugăm să le trimiteți pe amandouă, așa cum au fost livrate inițial. Atât produsele, cât și ambalajele originale trebuie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, fără a fi suportat deteriorări ulterioare sau fără a fi utilizate;
Foarte important: pentru a putea respecta cerințele procedurii de retur, vă rugăm să păstrați atât ambalajele și etichetele originale ale produselor, cât și documentele ce au însoțit comanda (factură si formular de retur) o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data recepționării, pentru eventualitatea în care, ulterior, în acest interval de timp, decideți să efectuați un retur de marfă.
b) Introduceți factura și formularul de retur în cutia în care se află produsul de returnat, ambalat conform cerințelor de mai sus. Sigilați bine coletul;
c) Costurile de livrare ale retururilor de marfă sunt suportate de dvs., retururile putând fi efectuate atunci când: culoarea produsului a fost greșit aleasă, v-ați răzgândit în ceea ce privește alegerea făcută (model, culoare, produs) sau nu ați fost găsit la adresa pe care ați furnizat-o;
d) În vederea returnării mărfurilor, vă rugăm să folosiți serviciile unei firme de curierat rapid. Nu expediați produsele prin intermediul Poștei Române!
Adresa la care se returneaza produsele cumpărate de pe vendi.ro este:
VENDI SRL – Str. Târgul Cailor nr. 4, Sibiu, județul Sibiu, cod poștal: 550108. Număr telefon departament retur: 0754 515 060
e) Restituirea contravalorii mărfurilor returnate de dvs. se face într-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați anunțat cu privire la decizia dvs. de a returna marfa. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia în contul indicat de dvs. în formularul de retur, în cazul în care ați achitat comanda ramburs sau direct în contul asociat cardului dvs., atunci când ați efectuat plata comenzii online. Vă informăm că ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea sumei până la data recepționării produselor returnate de dvs.;
f) În cazul în care solicitați înlocuirea produsului returnat cu un altul, pentru acest nou produs este necesar să plasați o nouă comandă pe care o veți achita separat, prin metoda de plată dorită.