Comanda dvs. se livrează prin curier rapid oriunde pe teritoriul României. Livrarea comenzii se face în mod gratuit pentru comenzile din orașul Sibiu (egale cu valoarea pe care o regăsiți notată la produsele de pe site). Pentru comenzile din altă zonă a țării, indiferent de valoarea comenzii se percepe un cost de transport aferent firmei de curierat. Este important de știut că livrarea produselor de către firma de curierat nu include (momentan) opțiunea de desfacere a coletului în prezența transportatorului, care ar permite un refuz al comenzii în cazul unor posibile neconcordanțe. Dacă ulterior doriți să returnați comanda, vă rugăm să citiți secțiunea «Politica de retur».
Precizăm că produsele comandate online ajung la dvs. numai prin intermediul firmei de curierat rapid și nu putem garanta că disponibilitatea stocului din rețeaua noastră de ateliere, este similar cu cel din online din punct de vedere al prețului, culoare, etc.
Termenul de livrare
Termenul de livrare al comenzii este cuprins de obicei între 1 și 4 zile lucrătoare de la data plasării ei. Odată acceptată, ne obligăm să vă livrăm comanda în cel mai scurt timp posibil. În mod excepțional, în perioadele de vânzări cu preț redus sau în perioada sărbătorilor de Crăciun și de Paște este posibil ca termenul de livrare să fie depășit până la aproximativ 8 zile lucrătoare, urmare a numărului mare de comenzi de procesat, atât în sensul pregătirii lor, cât și în ceea ce privește livrarea propriu-zisă de către firma de curierat rapid.
Recepția produselor
În momentul primirii produselor de la curier, aveți obligația de a verifica atent integritatea coletului. În cazul în care constatați că este deteriorat și / sau desigilat, existând suspiciunea de deteriorare și / sau lipsa produse din colet, aveți dreptul de a refuza primirea comenzii. Vă rugăm să ne contactați fie la adresa de e-mail contactHYPERLINK “mailto:contabilitate@vendi.ro”@HYPERLINK “mailto:contabilitate@vendi.ro”vendHYPERLINK “mailto:contabilitate@vendi.ro”i.ro, fie la numărul de telefon 0754 515 060 – Departamentul Relații cu Clienții, pentru a ne comunica acceptul sau refuzul dvs. În acest din urmă caz, dacă ați efectuat plata on-line vi se va returna contravaloarea produselor. Răspunderea pentru afectarea conformității produselor pe durata transportului, precum și lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine în totalitate transportatorului. Nu suntem răspunzători pentru pagubele cauzate bunurilor în timpul transportului, decât în situația în care ne informați despre existența lor la momentul recepționării produselor.
Vă rugăm să ne aduceți la cunoștință orice aspecte privind eventuale defecte / vicii ale bunurilor în 24 de ore de la recepționarea lor.
Acceptarea livrării comenzii de la curier reprezintă confirmarea dvs. că ați primit un colet integru, sigilat. În acest caz, vă rugăm să păstrați atât ambalajele și etichetele originale ale produselor, cât și documentele ce au însoțit comanda (factură și formular de retur) o perioada de 30 de zile calendaristice de la data recepționării, pentru eventualitatea în care, ulterior, în acest interval de timp, decideți să efectuați un retur de marfă. Pentru mai multe detalii cu privire la retururi vă rugăm să consultați sectiunea «Politica de retur».
De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către Cumpărător.